FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: Puskás József Attila E.V
A szolgáltató székhelye: 7625 Pécs, Zöldfa utca 13.
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: puskasjozsi@gmail.com, info@naturalnest.hu
Egyéni vállalkozás nyilvántartási száma: 50147610
Adószáma: 52996324-1-22
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve : Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata
Telefonszámai: +36301861502
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató adatai: Webnode AG, azonosító CH - 170.3.036.124-0, székhely Badenerstrasse 47, 8004 Zurich, Switzerland, kapcsolati e-mail: support@webnode.com.

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Az ÁSZF 2024.03.29-én hatályba léptek, a Szolgáltató fenntartja az ÁSZF módosításának.

1.3. A webshop a szerzői jogi mű szerzői jogi mű védelme alatt áll. az oldalon található információk, képek felhasználása, megosztása egyéb webhelyen szigorúan TILOS!

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. A megjelenített termékek csak online vásárolhatók meg, személyes vásárlás nem lehetséges. A termékek NEM tartalmazzák az ÁFÁ-t, ez utólag sem kerül felszámításra, mert a Szolgáltató Alanyi Adó Mentességet élvez. A termékek nem tartalmazzák a házhozszállítás illetve utánvétes fizetés esetén a felmerülő díjakat. Ezeket a fizetés előtti összesítőn látja a felhasználó, a díjak itt kerülnek a termékek árához.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról és mértékéről.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezésről a termék kosárba helyezéséig.

A felhasználó a termék kiválasztását követően, annak kosárba helyezésével tudja a vásárlást folytatni. A csak Regisztrált Felhasználóknak elérhető termékek megtekintéséhez a Felhasználó köteles bejelentkezni az oldalra, ezután látja a terméket és annak kiválasztását követően, annak kosárba helyezésével tudja a vásárlást folytatni. A Kosár oldalon a termékek ellenőrzése után a "Kifizetés" gomb megnyomásával tudja a Felhasználó a rendelést befejezni. 

1.10. Adatbeviteli hiba esetén (pl.:plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.) a Felhasználó a Kosár oldalon tudja a terméke(ke)t törölni, mennyiség(ük)et módosítani, illetve a "Folytatom a vásárlást" gomb megnyomásával új terméke(ke)t hozzáadni.

1.11. Személyes adatai megadása után, melyet az Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak alapján kezelünk, a Felhasználó a vásárolt termék átvételének módját választja ki. Ennek módja lehet automatába-, illetve házhozszállítás. A Szolgáltatások ellenértéke a Szolgáltatás mellett feltűntetésre kerül, ezekről a Felhasználó tájékoztatásra kerül. A rendelés minden esetben fizetési kötelezettséggel jár.  A Felhasználó az alábbi fizetési módok közül választhat: 1.) Banki átutalás, ezesetben a feltűntetett összeget legkésőbb a rendeléstől számított 48 órán belül a megadott számlaszámra elutalni köteles. 2.)Bankkártyás fizetés, ezesetben a Felhasználó bankkártyájának adatainak megadásával, rendezi a megvásárolt termékek vételárát. 3.) Utánvétes fizetés, ezesetben a Felhasználó a házhozszállítást végző vagy az átvevőhelyen rendezi a termékek vételárát. 4.) Fizetés PayPal szolgáltatással ezesetben a Felhasználó a PayPal fiókjába történő bejelentkezéssel rendezi a termékek vételárát.

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása mikor történik 

1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 30 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint  Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete [………] (mikor élhet vele a vásárló, mikor nem, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az árat, kivételek stb.)

Garancia, jótállás

1.18. Termékeinkre [………] hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Amennyiben a Felhasználó panasszal szeretne élni, a panaszügyintézést megkezdheti email-ben info@naturalnest.hu email címen vagy az alábbi telefonszámon +36301861502

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Pécsi Bíróság/Törvényszék illetékességét. 

Kelt: Pécs, 2024.03.29.